Nail art met Julia #1

27-05-2013 09:08

Hallo allemaal!

Helaas heb ik al heel lang geen artikels meer geplaatst omdat ik het heel druk had. Daarom heb ik een request bedacht om om de 2 dagen of 1 dag een nail art te posten! Leuk idee? Hier komt nummer #1 van de Nail art met Julia request! Deze week gaan we de Nail art met Julia in het thema glitter nail art doen. Heel veel Glitters dus! Veel plezier!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag hebben we een glitter nail art met: rode sterretjes

Wat ik gebruik voor deze nail art is:

- Een dottingtool     

- Glitters in vorm van sterretjes

- Een 3D roosje

- Een rood nagellakje

- Topcoat

               

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Lak je nagels in een rode lak.

2. Plak een roosje of een ander figuurtje rechts of linksboven je nagel.

3. Pak je dottingtool en sterretjes, je kan ook voor andere glitters kiezen. Ieder wat wils.

4. Maak het puntje van dottingtool nat met een topcoat.

5. Stop je dottingtool in het potje en ''plak'' je glitters op je nagels

6. Voor het leukste effect maak je rijtjes met je glitters.

En klaar! Ik vind het een superschattig eindresultaat en ben er erg blij mee!

Wat vinden jullie van deze nail art?

See you next time, Julia

 

Wat vinden jullie van deze nail art?

nagels

beautylover chelsey 30-05-2013
leuk hoor juultje super leuk!!!!!!

Nagelsss

Fleur 29-05-2013
Ik vind dit echt een superleuke nail art alleen heb ik geen 3D roosjes... weet jij waar je dat kan kopen?

Re:Nagelsss

BeautyByBlogger Official 29-05-2013
Hallo Fleur,
Dankjewel! Je kan het beste 3D roosjes op het internet vinden! Daar is het goedkoop en heb je heel veel keuze! xx Julia
Onderdelen 1 - 3 van 3

Nieuw bericht