Catrice: 840 Genius In The Bottle & 900 Steel My Heart

14-01-2013 07:43

Ik ben gisteren even naar de Kruidvat geweest omdat ik hoorde dat alle, maar dan ook echt ALLE Catrice lakjes 50% korting waren! Ik ben dus meteen naar de Kruidvat gesjeesd. En ik heb 2 lakjes gekocht (Vind ik naar mijn idee best wel weinig). De lakjes: 840 Genius In The Bottle & 900 Steel My Heart. Allebij de lakjes kosten NORMAAL 2,70 per stuk. Maar omdat de actie 50% korting was heb ik ze per stuk voor 1,35.

840 Genius In The Bottle

Het is een heel mooi lakje, met een hele speciale gloed erin. Dat was eigelijk de rede dat ik hem heb gekocht. Als je recht vanuit het midden kijkt is het goud, en als je  naar de zijkanten kijkt zie je een groene/blauwe gloed. Het borsteltje was heel fijn en lakte heel goed, het was in 2 laagjes gedekt. Ook hetzelfde effect dat je in het potje ziet komt terug op je nagel. Een heel leuk effect dus. En natuurlijk past de naam ook wel bij de kleur in het potje.

Mijn resultaat: 9

900 Steel My Heart

Is een heel bijzonder paars/bruin achtig lakje. Met mooie glitters er in. Het is ook een Brush Metal Effect. Dat zijn lakken die lijken op geborsteld staal. Het dekte in 2 laagjes. Het is eerst een glanzende lak als je hem opdoet, maar later verranderd het in een matte lak. Je kunt eventueel ook nog een topcoat er overheen doen om het weer te laten glanzen.

Mijn resultaat: 9-

------------------------------------------------

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Hebben jullie deze lakjes ook al?

See you next time, Julia

Enquête

Welk lakje is naar jou mening het leukst?

Totaal stemmen: 24

Reacties

cool

naomi 05-05-2013
echt coole lakjes!!

Catrice

Sanne 26-01-2013
Wauw! Genius in the bottle is mooi zeg! Ik ga vandaag ook wat catrice lakken inslaan!! ;) Had het laatst ook al gedaan met 50% korting, maar genius in the bottle wil ik wel heel graag hebben!

Nieuw bericht