Wat is jou favo budget beauty merk?

18-04-2013 10:24

Hallo, ik heet Femke ben 12 jaar en ik ben opzoek naar een goed merk met een lage budget. Ik ben aan het sparen voor een nieuwe mobiel. Maar ik wil me wel graag nog mooi op kunnen maken. Iemand nog leuke tips voor een goed budget merk? Groetjes, Femke.

Wat is jou favo budget beauty merk?

Budget Merken

Lieke 30-10-2013
Hallo Femke,
Ik hou ook megaveel van budgetmerken. Wat de meeste mensen niet weten is dat budgetproducten ook MEGA goed kunnen zijn!
Max te koop bij Action
Catrice te koop bij Kruidvat en Trekpleister
Sleek! Te koop bij online webshops
ELF te koop bij online webshops
Essence te koop bij Kruidvat
Miss sporty te koop bij Etos
Ook de primark heel betaalbare makeup deze schijnen ook redelijk goed te zijn!
Hopelijk heb je er wat aan!
Xx Lieke

Mijn beste budget merken

BeautyByBlogger Official 18-04-2013
Hallo Femke,

Hier zijn mijn beste budget merken voor cosmetica;

- Essence (te koop bij de Kruidvat)
- Fogan Cosmetics (online te koop, maar kan je ook vaak op markten vinden voor maar 1 euro)
- Catrice (Bij de Kruidvat)
- Miss Sporty (Bij de Etos)

Ik hop dat je hier wat aan hebt!
Groetjes, Julia (beautybyblogger)

Budget merken

Isa 18-05-2013
ELF ( eyes, lips, face ) is ook een goed budget merk. Nadeel; ik kan het alleen vinden op internet. Voordeel; kost rond de €1,-

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Isa

Nieuw bericht