Nail art met Julia #2

29-05-2013 18:11

Hai allemaal!

Vandaag de Nail art met Julia #2! Deze nail art Is supermakkelijk maar superleuk! Have fun!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat hebben we nodig?

- Een dottingtool

- Hexagons (grote ronde glitters)

- Kleine ronde glitters

- Blauwe nagellak

- Topcoat

 

Aan de slag!

1. Lak je nagels in een diepblauwe kleur.

2. Doe een topcoat op je nagels.

3. Je kan ook voor een ander kleur lakje kiezen, kies daarbij ook een bijpassende kleur glitters. Ik heb voor paars gekozen.

4. Maak je dottingtool nat met een topcoat.

5. Pak je glitters op met je natte dotting tool.

6. Werk je glitters in rijtjes voor het beste effect.

7. Nu hoort je nagel er zo uit te zien.

8. Nu ga je met de kleine glitters te werk, voor deze glitters heb ik ook paars gekozen. Deze glitters zet je overal tussen de grote glitters.

KLAAR! Een superschattig resultaat en makkelijk nog ook!

Wat vinden jullie van deze nail art?

See you next time, Julia

 

 

Wat vinden jullie van deze nail art?

Leuk!

NAOMI 30-05-2013
Echt cool!! Ik ga het ook een x maken maar ik weet niet of ik ronde grote glitters en kleinere glitters heb..

Nieuw bericht